Werken bij BridgeFund

Email / Content Marketeer

In het kort

Je hebt e-mail marketeers én je hebt e-mail marketeers. Ben jij er één uit de categorie ‘ik heb het uitgevonden’? In dat geval zijn we op zoek naar jou. Iemand die weet hoe je een e-mail funnel van A tot Z inricht, beheert en continu verbetert. Jij begrijpt dat het verschil tussen goede- en fantastische email marketing wordt gemaakt door waarde toe te voegen aan elke mail die je verstuurt.

Wie we zijn

BridgeFund slaat een brug tussen stilstaand vermogen van succesvolle ondernemers en werkkapitaal voor ambitieuze ondernemers. Bankvrij, razendsnel en super simpel. Dat doen we met een hecht team van gedreven, ambitieuze mensen met een obsessie voor klanten. Werkkapitaal simpel en snel toegankelijk maken voor ondernemers is ons doel. We zijn echte ondernemers. Dat merk je bij ons op de werkvloer. Hard werken en met je poten in de modder staan. We zijn er niet vies van. Hiërarchie vinden we maar een moeilijk woord en top-down doen we alleen als we met elkaar gaan skiën. Lijkt het jou wat om deel uit te maken van een succesvolle FinTech waar de kansen voor het oprapen liggen? Lees dan vooral verder.

Wie we zoeken

Wij zoeken iemand die snapt waar e-mail/content marketing om draait: waarde toevoegen aan de ontvanger. Wij zoeken doeners die zichzelf en zijn/haar collega’s weet te motiveren om alles eruit te halen wat erin zit. Iemand die niet bang is om zijn mening te geven of kritische vragen te stellen. Sterker nog, daar rekenen we op. Wees niet bang om te falen, want ook daar is ruimte voor. Je kunt hier rekenen op je collega’s! Uiteraard houden we ook van een lolletje op zijn tijd. Spreekt onze cultuur je aan? Dan vertellen we je graag meer over jouw rol.

Jouw rol

Als e-mail (en content) marketeer ben je verantwoordelijk voor alle e-mail marketing en eventueel de social content binnen BridgeFund. Je weet als geen ander hoe je e-mailmarketing in kunt zetten om te zorgen voor meer leads, conversies en het warm houden van de relatie met onze klanten. Je segmenteert klanten in relevante doelgroepen en zet gestroomlijnde, data-gedreven e-mailcampagnes op. Je doet onderzoek naar de behoefte en problemen van onze klanten en stemt de content hierop af. Daarnaast experimenteer je erop los om onze huidige e-mail flows te verbeteren. Vanuit jouw ervaring en kennis bepaal je de inhoud, de planning en de campagnes het hele jaar rond. Vervolgens denk je samen met je marketing collega’s na over de vervolgstappen m.b.t. de customer journey. Als e-mail marketeer heb je de (creatieve en technische) vrijheid om e-mailmarketing bij BridgeFund naar een volgend level te brengen. Je werkt nauw samen met de rest van het marketingteam, bestaande uit: twee growth hackers, een data analist, designer, developer en een team van externe specialisten. Voor het produceren van content hebben we een professionele contentpartner. Alle data die je nodig hebt om je plannen op te baseren krijg je op een presenteerplank aangereikt. Het is aan jou om dit om te zetten in slimme data gedreven campagnes. Jij kunt hier echt het verschil maken.

Wat krijg je van ons

  • Een avontuur bij een geweldige FinTech startup die gaat voor veel plezier en het beste resultaat.
  • Belangrijke positie in een team waarin je kunt doorgroeien.
  • Een open werksfeer en platte managementstructuur.
  • Marktconform salaris, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld.
  • Jouw carrière groeit mee met de groei van BridgeFund veel kansen dus.
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel en gratis lunch.

Je verantwoordelijkheden

  • Jij bent verantwoordelijk voor al onze e-mail en content marketing.
  • Jij neemt het voortouw in het ontwikkelen van nieuwe campagnes.
  • Jij bewaakt de kwaliteit van de content met je creativiteit en vlotte pen.
  • Je beheert en de campagnes en rapporteert de resultaten.
  • Je produceert de content zelf of managet de productie hiervan.
  • Je staat open om verder te leren en jezelf continu te verbeteren.
  • (Optioneel) Naast e-mail marketing beheer je ook onze social mediakanalen.

Onze voorwaarden

  • Je hebt minimaal HBO werk & denkniveau.
  • Je bent minimaal 2 jaar ervaring met het opzetten van e-mail marketing funnels.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en een aardig woordje Engels.
  • Je hebt affiniteit met ondernemen.
  • Je bent creatief en hebt een kritische blik op content.
  • Je bent gepassioneerd om samen met ons de financiële sector op zijn kop te zetten om het ondernemers makkelijker te maken! 

Ben je tot zover enthousiast? Druk dan heel gauw op die blauwe knop.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen?

Mail of bel met Sam via samantha@bridgefund.nl of 020 – 244 2500.