Werken bij BridgeFund

Customer Success Manager

In het kort

Wij zoeken Customer Success manager met een obsessie voor klanten. Iemand met een ondernemersmentaliteit, die weet hoe die zichzelf en anderen moet motiveren. Kortom, iemand die van aanpakken weet en daar energie van krijgt.

Wie wij zijn

Een hecht team van gedreven, ambitieuze mensen met een zeer positieve instelling. Wij hebben het gezamenlijke doel om financiering voor ondernemers zo simpel, snel en verantwoord mogelijk te maken. Dat doen wij door het verstrekken van zakelijke leningen opnieuw uit te vinden. Krijg jij net als wij energie bij de gedachte om de trage financiële sector flink op te schudden? Lijkt het jou wat om deel uit te maken van een succesvolle FinTech scale-up waar de kansen voor het oprapen liggen? Lees dan vooral verder.

Wie wij zoeken

Wij zijn op zoek naar een Customer Success Manager met een obsessie voor onze klanten. Een ondernemersmentaliteit is daarvoor essentieel. Verwacht hier geen gespreid bedje. Wij zoeken een doener die zichzelf en zijn collega’s weet te motiveren om alles eruit te halen wat er in zit. Iemand die niet bang is om zijn mening te geven of kritische vragen te stellen, sterker nog, daar rekenen we op. Wees ook niet bang om te falen, want ook daar is ruimte voor. Je kunt hier rekenen op je collega’s en dat verwachten we ook van jou. Uiteraard houden we ook van een lolletje op zijn tijd. Spreekt onze cultuur je aan? Dan vertellen we je graag meer over jouw rol.

Jouw rol

Als Customer Success Manager ben jij van levensbelang voor onze business. Jij bent verantwoordelijk voor het contact met onze klanten; ondernemers met mooie bedrijven en grote plannen die gehoord en snel geholpen willen worden. Jij luistert naar hun verhaal en begeleid ze door het proces van aanvraag tot uitbetaling van de lening. Het is jouw taak om ze goed te adviseren en hun kredietwaardigheid in te schatten. Je werkt hierbij nauw samen met je collega’s van riskmanagement. Daarnaast beheer je de data in o.a het CRM systeem en kom je met eigen initiatieven om het werkproces te verbeteren.

Je verantwoordelijkheden

  • De volledige klantervaring, vanaf het eerste contact tot en met het uitbetalen van het krediet.
  • Actief benaderen en opvolgen van potentiele klanten.
  • Een optimale service en begeleiding bieden tijdens én na de aanvraag.
  • Een soepele samenwerking met de Riskmanagers.
  • Het beheren van data in o.a. het CRM systeem.
  • Nauwkeurig werken en snel kunnen schakelen.
  • Initiatief tonen om bij te dragen aan het continu verbeteren en updaten van onze werkwijzen en procedures.
  • Minimaal HBO niveau

Wat we bieden:

  • Een avontuur bij een geweldige FinTech startup die gaat voor veel plezier en het beste resultaat.
  • Belangrijke positie in een team waarin je kunt doorgroeien.
  • Een open werksfeer en platte managementstructuur.
  • Marktconform salaris, 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld.
  • Jouw carrière groeit mee met de groei van BridgeFund veel kansen dus.
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel en gratis lunch.

Onze voorwaarden

  • 1 á 2 jaar werkervaring in de financiële of zakelijke dienstverlening, bij voorkeur in een kleine organisatie.
  • Affiniteit met ondernemers binnen het MKB is een dikke vette pré.
  • Je bent gepassioneerd om samen met ons de financiële sector op zijn kop te zetten en de snelste kredietverstrekker van Nederland te worden.

Heb je de vacature tot zover gelezen? Druk dan heel gauw op die blauwe knop.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen?

Mail of bel met Danique op danique@bridgefund.nl of 020 – 244 2500.
Kennismaken?

Reageer op deze vacature

Wil je met ons kennismaken? Stuur je CV en motivatie naar danique@bridgefund.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.