Home > Blog > BridgeFund > Life of a Customer Success…

Life of a Customer Success Manager @ BridgeFund

Een nieuwe dag! Je komt binnen, pakt je kopje koffie, zegt al je collega’s goedemorgen en zet je laptop aan. Dit welbekende verhaal kennen we allemaal... Ja, ook wij hebben een koffiemachine, lekkere lunch en wensen elkaar allemaal goedgezind een goedemorgen, maar we vertellen je liever wat je nou echt gaat doen als Customer Success Manager bij BridgeFund én in welke sfeer je terecht komt.

In dit artikel:

Alles over werken als Customer Success Manager:

  • Wat ga je doen?
  • Een plek waar je je thuis voelt
  • Gezonde chaos, lekkere hitjes en samen presteren
  • Aan uitdagingen geen gebrek!

Werken bij BridgeFund?

  • Onderdeel zijn van een grotere missie
  • Successen vieren we samen
  • Ruimte om te falen groeien

Wat ga je doen?

Als Customer Success Manager start je je dag met het afhandelen van mailtjes. Heeft de klant het contract al getekend? Hebben andere klanten nog vragen? Je helpt ze allemaal! Tussendoor gaat de telefoon een aantal keer en sta je onze klanten vrolijk te woord. Met al jouw kennis van onze producten (die je razendsnel gaat opdoen) weet jij het juiste product aan iedere klant te matchen en help je hen aan een financiering. Tussen alle drukte door is er natuurlijk ook tijd voor een babbeltje en geintje met je collega’s. 

Los van de dagelijkse werkzaamheden wil je natuurlijk weten hoe het er op de werkvloer aan toegaat. En dat vertellen onze Customer Success Managers je graag zelf.

Een plek waar je je thuis voelt

Bij BridgeFund vinden we het belangrijk om iedereen de ruimte te geven zichzelf te ontwikkelen. Heb je ambities, zijn er bepaalde dingen die je graag wil leren of wil je extra uitdaging? Wij moedigen je alleen maar aan om je eigen succes te creëren en er andere verantwoordelijkheden bij te krijgen. Sophie vindt dat een groot voordeel aan werken bij BridgeFund. “Ik heb al veel collega’s zien doorgroeien in hun functie, in korte tijd! Dat is leuk om te zien.” 

Maar ook als je helemaal goed in je functie zit en tevreden bent, zijn we daar blij mee. We vinden het belangrijk dat iedereen happy op kantoor zit en zichzelf kan zijn. Daarom proberen we proberen een plek te creëren waar je je thuisvoelt en je mag zijn wie je bent. En als we Sophie, Sebastiaan en Merijn (en de rest van onze medewerkers) zo horen, tevreden rond zien lopen en blij aan het werk zien, lukt dat aardig.

Gezonde chaos, lekkere hitjes en samen presteren

Sommigen (of misschien wel iedereen) omschrijven werken bij BridgeFund ook wel als werken in een gezonde chaos, en dat is het eigenlijk ook. Dit is vooral te danken aan de diversiteit en gezelligheid op de werkvloer. Iedereen is anders en dat zie en hoor je de hele dag door terug, vooral in de muziek. Het ene moment zit je lekker te loungen op soul & jazz, het andere moment gaat iedereen helemaal los op een lekker techno plaatje en een uur later knalt André Hazes door de speakers.

Tussen alle chaos en gezelligheid door is het belangrijk dat er natuurlijk ook gewoon hard, maar vooral efficiënt gewerkt wordt. De telefoon rinkelt de hele dag door, maar je moet ook verder met je andere werkzaamheden. Het is belangrijk om hier een goede balans in te vinden. Kom je er even niet uit? Dan kun je altijd je collega’s om hulp vragen. “Iedereen staat voor elkaar klaar, helpt elkaar én leert van elkaar. Dat is het mooie van ons team. We doen het echt samen; er zijn realistische targets die we met elkaar halen. We leveren teamprestaties en voelen ons een belangrijk onderdeel van BridgeFund.”

Aan uitdagingen geen gebrek!

Als Customer Success Manager heb je een salesfunctie en daarin kan overtuigingskracht natuurlijk niet ontbreken. Je verkoopt ons product niet alleen aan de klant, maar moet ook de situatie “verkopen” aan je collega’s van risk. Zij geven uiteindelijk de doorslag of de lening aan de ondernemer verstrekt kan worden. Eigenlijk verkoop je dus aan twee kanten. “Dat is het leuke aan Customer Success Manager zijn bij BridgeFund. Je bent de CSM-er die opkomt voor zijn klanten, maar je moet ook zelf klanten over de streep trekken!” Een mooie uitdaging, vindt Merijn.

Werken bij BridgeFund

Je raadt het al (en anders heeft het kopje hierboven het wel verraden): we zijn op zoek naar nieuwe toppers die ons salesteam komen versterken. Ben jij helemaal enthousiast geworden na het lezen van dit artikel en denk jij dat je hebt wat we zoeken? Wacht dan niet langer en solliciteer

Let’s make money smile

Benieuwd naar onze vacatures?

Zet samen met ons de financiële wereld op z’n kop!